Tabung Luahan Isi Hati

Saturday, December 6, 2014

Jawapan Sambungan Cerpen Tabahkanlah Hatiku Ya Allah



Assalamualaikum semua. Ampun! Maaf! Sorry sangat-sangat! Busy tahap berjuta lebah sampai dah berbulan-bulan tak buka blog. 

Rupanya walaupun cerpen Tabahkanlah Hatiku Ya Allah dah lama Ainaa post dalam blog ni, tapi masih ada lagi yang tercari-cari. Cerpen tu ada separuh jalan sebab cerpen dah terbit dalam buku. Haha Alhamdulillah. Rezeki tu. Cerpen pertama yang diterbit. Hehe

Walau apa pun sayu hati pulak tengok-tengok komen dari pembaca semua. Terharu pun ada sebab masih ada yang tercari-cari cerita penuh cerpen THYA ini. Terima kasih! Terima kasih! Terima kasih! = )




komen-komen dari pembaca di blog.


Disebabkan ramai yang tak jumpa buku tu sebab buku tu print terhad aje. Haha Korang BOLEH BACA CERPEN TABAHKANLAH HATIKU YA ALLAH DI SINI !!! Pandai-pandai carilah ya. Kan dah besar-besar semuanya. Heee Dah baca janganlah diamkan diri aje, KOMEN dan TEGUR lah apa yang patut dan apa yang tak patut. Haha

Komen positif atau negatif semuanya saya terima sebagai cabaran dan semangat untuk saya terus berkarya dengan lebih baik.  = )

No comments: