Tabung Luahan Isi Hati

Monday, January 23, 2012

Isteriku Raina Elisya ( Blurb )




           “ Pengantin lelaki lari ! ” Tadi dia yang menangis sampai bahunya terhinjut – hinjut mula meraung . Berita yang baru disampaikan oleh abangnya itu memang membuat dia mahu bunuh diri . Dah lah dia tertangkap ketika bermesra dengan kekasihnya dan sekarang saat mereka akan dinikahkan kekasihnya melarikan diri !

        “ Aku tak kira ! Aku nak kau heret kekasih kau datang jumpa Tok Kadi sekarang jugak ! Adik tak guna ! Tak habis – habis nak memalukan keluarga kita . ” amuk Abang .

        “ Adik tak sayang Emak dengan Abang ke ? Sanggup Adik lakukan perkara terkutuk tu ! Emak nak kamu pujuk kekasih kamu tu , minta dia bertanggung jawab . ” rintih Emak .


 ………………………………………………………………

** Sikit jea blurb untuk cerpen ni . Sebelum korang cakap apa apa AA nak bagitahu dulu . Hehe yang cerpen Isteriku Raina Elisya ni lambat lagi nak siap . AA sekarang superb busy , sepatutnya cuti raya cina ni AA boleh sambung cerpen ni tapi kesihatan AA tak mengizinkan . Demam ~ Sekarang ni memang musim orang demam kan . Huhu apa pendapat korang tentang tajuk cerpen ni ? Jenuh AA memikirkannya .  : D

1 comment: